maandag 31 januari 2022

nieuw boek: doorzoeken en door zoeken


Vanaf 2012 maak ik met de gedichten die ik in een jaar schrijf een jaarboek, een archiefboek, één exemplaar, alleen voor mijzelf.
Voor 2021 wil ik het anders doen. Geen jaarboek met alle gedichten, maar een selectie. Een boek dat door  liefhebbers besteld kan worden.
In 2021 schreef ik 163 gedichten - 66 daarvan zijn in deze uitgave terechtgekomen in de volgorde waarin ze zijn geschreven. Niet met een dagvermelding waarop ze zijn geschreven, maar ze zijn onderverdeeld in 12 hoofdstukken, de maanden van het jaar.
De gedichten die ik n.a.v. boeken die ik las heb geschreven zijn niet voor deze uitgave geselecteerd. Zij worden mogelijk in een ander boek opgenomen.

Je kan de gedichten lezen, doorzoeken, herlezen en door zoeken …

Mijn jaarboek 2021 is nu bestelklaar!

Voor de liefhebber: